eKMAIR

Моделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламу

Show simple item record

dc.contributor.author Макова, А.
dc.date.accessioned 2016-04-11T14:52:59Z
dc.date.available 2016-04-11T14:52:59Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Макова Анастасія Павлівна. Моделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламу / А. П. Макова. // Наукові записки НаУКМА. - 2005. - Т. 44 : Економічні науки. - С. 101-104. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8824
dc.description The article is devoted to the problem of finding an alternative way to measure effectiveness of TV advertising using the instruments of econometric modelling. Analysis is based on a separate class of econometric models that exploit cumulative distribution functions. en
dc.description.abstract Статтю присвячено розробці альтернативного шляху вимірювання ефективності телевізійної реклами шляхом побудови економетричної моделі. Для аналізу використано окремий клас моделей, які ґрунтуються на використанні кумулятивних функцій розподілу. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject телевізійна реклама uk
dc.subject економетрична модель uk
dc.subject кумулятивні функції розподілу uk
dc.subject effectiveness of TV advertising uk
dc.subject econometric modelling uk
dc.title Моделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламу uk
dc.title.alternative Modelling of relationship between the level of brand awareness and investment into TV advertising en
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics