eKMAIR

Гендер і його репрезентація в капіталістичній і соціалістичній рекламі

Show simple item record

dc.contributor.advisor Брюховецька, Ольга
dc.contributor.author Шостак, Наталія
dc.date.accessioned 2010-06-24T07:53:19Z
dc.date.available 2010-06-24T07:53:19Z
dc.date.issued 2010-06-24T07:53:19Z
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/834
dc.description.abstract Робота присвячена з’ясуванню поняття гендер, дослідженню особливостей репрезентації статі в капіталістичній і соціалістичній рекламі на основі порівняльного культурологічного аналізу, заснованого на гендерних дослідженнях, що займають міждисциплінарне поле, близьке як до культурології, так і до соціології. Зроблено спробу переінтерпритувати традиційне уявлення про радянську рекламу, виокремлено комерційну рекламу як джерело нехарактерних для радянської ідеології гендерних стереотипів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject гендерні стереотипи uk_UA
dc.subject капіталістична реклама uk_UA
dc.subject соціалістична реклама uk_UA
dc.subject маскулінність uk_UA
dc.subject фемінність uk_UA
dc.subject реферат uk_UA
dc.title Гендер і його репрезентація в капіталістичній і соціалістичній рекламі uk_UA
dc.title.alternative Gender and its Representation in the Capitalist and Socialist Advertisement uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.status first published uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics