Цілі входження України в європейський інтелектуальний простір та ефективність реальної освітньої політики

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Authors
Бажал, Юрій
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Правильна постановка цілей проведення певної політики є вирішальною умовою її ефективності. Східна мудрість стверджує, що дорога без цілі є найдовшою. У цьому контексті, чи можна вважати, що сучасна трансформація системи освіти України відбувається у певному визначеному напрямку? Формально – так, а по суті – ні. Номінально в документах самого високого державного рівня представлені всі сучасні візії щодо ролі освіти. Чи просунулася за останні роки країна у визначених напрямках і чи звіряють у нас курс політики з названими правильними дороговказами? Спробуємо дати відповідь на ці питання, побудувавши матрицю впливу досягнень освітньої політики України останнього часу.
Description
Keywords
освіта, education, освітня політика
Citation
Бажал Ю. М. Цілі входження України в європейський інтелектуальний простір та ефективність реальної освітньої політики / Бажал Ю.М // Проблеми та перспективи входження України в європейський інтелектуальний простір: освітні аспекти : зб. наук.-експерт. мат. / За ред. Н.В.Грицяк. – К.: Національний ін.-т стратегічних досліджень, 2009. – С. 23-32.