eKMAIR

Психолого-педагогічні критерії визначення рівня професіоналізму викладачів ВНЗ

Show simple item record

dc.contributor.author Нестеренко, Людмила
dc.date.accessioned 2015-07-08T10:58:33Z
dc.date.available 2015-07-08T10:58:33Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Нестеренко Л. Психолого-педагогічні критерії визначення рівня професіоналізму викладачів ВНЗ / Л. Нестеренко // Мова : класичне – модерне – постмодерне : збірник наукових статей / Нац. ун-т «Києво-Могилянська академія» ; відповід. ред. В. М. Ожоган. – Київ : ТОВ «СІК ГРУП УКРАЇНА» 2014. – Вип. 1. – С. 106-112 uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/5043
dc.description.abstract Науково досліджено психолого-педагогічні критерії становлення професіоналізму викладача ВНЗ. У статті проаналізовано основні науково-методичні підходи щодо становлення професіоналізму педагога вищої школи, сформульовано та описано рівні професіоналізму науково-педагогічного працівника, схарактеризовані психолого-педагогічні критерії рівня професіоналізму науково-педагогічного працівника були. Науково доведено, що наявність у структурі професійної діяльності викладача вищої школи вищезазначених критеріїв визначають якість науково-педагогічної діяльності в системі вищої освіти. uk
dc.description.abstract The scientific investigation of the psychological and pedagogical criteria of the University teacher professionalism formation was done. The main methodological approaches to the University teacher professionalism formation were analyzed, different levels of the University teacher professionalism were highlighted and, as a result, the criteria of the University teacher professionalism level were formulated as well as characterized. In conclusion, it was scientifically proved that the presence of the above-mentioned criteria in the structure of University teacher professional activity define the quality of the scientific and pedagogical activity in the system of higher education. en
dc.language.iso uk uk
dc.subject University teacher professionalism uk
dc.subject psychological and pedagogical peculiarities uk
dc.subject professionalism criteria uk
dc.subject professionalism uk
dc.subject викладач ВНЗ uk
dc.subject психолого-педагогічні закономірності uk
dc.subject професіоналізм uk
dc.subject критерії професіоналізму uk
dc.title Психолого-педагогічні критерії визначення рівня професіоналізму викладачів ВНЗ uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics