Кафедра менеджменту, маркетингу та підприємництва
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Особливості імплементації нейромаркетингового інструментарію у ювелірному бізнесі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Шандрик, Ксенія; Ковшова, ІринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Романченко, Наталія; Шевчук, Дар'яМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Розвиток ринку M&A в IT-сфері як фактор обґрунтування стратегічних рішень підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Білько, Олексій; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Формування стратегічного потенціалу ЗВО в умовах біфуркації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ігнатьєв, ОлександрМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item НСЗУ: роль та місце в публічному управлінні у сфері охорони здоров'я(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кожемякіна, Тетяна; Романченко, НаталіяМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетингові стратегії (за класифікацією. І. Ансоффа) та їх вплив на розвиток бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сидоренко, Оксана; Плахотнюк, ХристинаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетингова стратегія розвитку малих підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Поданчук, ДенисМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Антикризова маркетингова стратегія в умовах війни: адаптація досвіду пандемії і традиційних криз(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Демчук, Зоя; Щеглова, Є.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вплив штучного інтелекту на конкурентоспроможність країни(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волошин, АндрійМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Роль інноваційного менеджменту у формуванні конкурентних переваг сучасних підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гаврилюк, О.; Романченко, НаталіяМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Розвиток автомобільного ринку в умовах криз(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Іваненко, В.; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item The issues of innovative infrastructure in Ukraine(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Kurylo, Lyudmyla; Yakubovska, A.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Аналіз конкурентоспроможності консалтингової компані(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Мейш, Марія; Пріб, КатеринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Інновації та підприємництво як основа економічного відновлення країни(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Нгуєн, Тан Дат; Козченко, ЯрославМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Application of the SMART Analysis Methodology to Enhance the Effectiveness of Organizational Feedback(2025) Butar, Iryna; Brazhnyk, AnastasiiaDuring the martial law in Ukraine, precise and timely feedback is crucial not only as a tool for managing performance but also as a means to support employees' emotional well-being, resilience, and motivation. In organizational practice, a variety of feedback analysis methods are employed to evaluate communication effectiveness and identify growth opportunities. For instance, the 360° feedback method collects evaluations from peers, subordinates, supervisors, and clients to provide a comprehensive analysis of professional competencies. Pulse surveys consist of short, frequent questionnaires (e.g., weekly) to monitor employee sentiment and facilitate rapid response. The Employee Net Promoter Score (eNPS) measures staff loyalty by assessing their willingness to recommend the organization as a workplace. In our study, we chose the SMART analysis methodology because it offers a dynamic yet straightforward framework that is especially valuable under continuous operational challenges. SMART evaluates feedback through five criteria: Specific—how clearly and unambiguously messages are formulated; Measurable—the extent to which one can assess the outcome or impact of feedback on employee performance; Achievable—whether proposed actions or expectations are realistic given the organization's resources; Relevant—whether feedback aligns with employees' needs and the organization's strategic objectives; and Time-bound—whether feedback is delivered at the moment when it can have the greatest effect.Item Partnership as a key to innovative community development(2025) Chala, NinaLocal governments need an educated community with active civic engagement and social responsibility. In turn, educational institutions benefit from a practical foundation to implement their research and involve students in solving community challenges. This article highlights three cases of collaboration between educational institutions and local communities in carrying out innovation. Cities with colleges or universities typically exhibit stable development. Higher education institutions generate employment opportunities, attract innovative projects, and serve as hubs for public engagement. Students eguipped with innovative thinking skills are prepared to contribute to solving challenges within the local community.Item Технологія штучного інтелекту як рушій цифрової трансформації у сучасному суспільстві(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Шаломова, Анна; Ігнатьєва, ІринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Бренд роботодавця як інструмент управління персоналом: етапи формування стратегії HR-брендингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сидоренко, Оксана; Герасименко, М.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Бренд роботодавця як інструмент залучення талантів в умовах війни(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Добринчук, А.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Формування ефективної системи мотивації персоналу як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025, 2025) Іващенко, А.; Бурбело, НаталіяМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.