Література як освітній предмет в умовах сучасного глобалізованого і деструктурованого світу
Loading...
Date
2017
Authors
Шалагінов, Борис
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Від самого початку нашої державної незалежності
створення нових шкільних предметів
супроводжувалося дискусією про об’єднання
курсів української літератури, зарубіжної літератури,
рідних літератур та української мови.
У середині 1990-х років професор КНУ імені
Т. Г. Шевченка Петро Кононенко запропонував
науково продуману концепцію "Українознавства",
яка передбачала об’єднання всіх названих
дисциплін в один курс. Після широкого
обговоренння спільнотою вчителів і науковцівметодистів
концепція була відхилена на користь
диференційованих курсів з міжпредметними
зв’язками. Проте для авторів-розробників
оновленого Державного стандарту наших днів
ця концепція і не в останню чергу дискусія
навколо неї, безперечно, мають зберігати своє
науково-евристичне значення.
Description
Keywords
шкільний предмет, українська література, зарубіжна література, стаття
Citation
Шалагінов Борис Борисович. Література як освітній предмет в умовах сучасного глобалізованого і деструктурованого світу / Борис Шалагінов // Всесвітня література в школах України. - 2017. - № 2. - С. 2-6.