eKMAIR

Certification of experience goods

Show simple item record

dc.contributor.author Orlova, V.
dc.date.accessioned 2016-12-27T18:15:12Z
dc.date.available 2016-12-27T18:15:12Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.citation Orlova V. Certification of experience goods / V. Orlova. - К. : Видавничий дім "КМ Академія", 2000. // Наукові записки НаУКМА. - 2000. - Т. 18 (2000) : Спеціальний випуск. - с. 245-250. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10519
dc.description In the world of asymmetric information, goods can be classified by time frames of their quality determination. There are two basic types of goods — search goods and experience goods. Considering a certification as a minimisation of market failure costs, a special attention should be paid to the latter ones. Consumers cannot identify the quality of purchased experience goods ex ante making certification a possible indicator of good's quality. en
dc.description.abstract У світі асиметричної інформації товари можна класифікувати за часовими рамками, в яких споживачі визначають якість товару. Існує два базових типи товарів — товари дослідні, тобто ті, якість яких можна перевірити при обстеженні товару, та товари досвідні, тобто такі, якість яких перевіряється лише в процесі споживання. Якщо розглядати сертифікацію як засіб мінімізації витрат, пов'язаних з невиконанням ринком його функцій, особлива увага має приділятися саме досвідним товарам. Споживачі не можуть визначити їх якість до купівлі, і саме сертифікація може бути індикатором цієї якості. uk
dc.language.iso en uk
dc.subject сертифікація uk
dc.subject досвідні товари uk
dc.subject certification en
dc.subject experience goods en
dc.title Certification of experience goods en
dc.title.alternative Сертифікація досвідних товарів uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Наукові записки: Спеціальний випуск uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics