dc.contributor.author |
Orlova, V.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-12-27T18:15:12Z |
|
dc.date.available |
2016-12-27T18:15:12Z |
|
dc.date.issued |
2000 |
|
dc.identifier.citation |
Orlova V. Certification of experience goods / V. Orlova. - К. : Видавничий дім "КМ Академія", 2000. // Наукові записки НаУКМА. - 2000. - Т. 18 (2000) : Спеціальний випуск. - с. 245-250. |
uk |
dc.identifier.uri |
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10519 |
|
dc.description |
In the world of asymmetric information, goods can be classified by time frames of their quality
determination. There are two basic types of goods — search goods and experience goods. Considering a
certification as a minimisation of market failure costs, a special attention should be paid to the latter ones.
Consumers cannot identify the quality of purchased experience goods ex ante making certification a possible
indicator of good's quality. |
en |
dc.description.abstract |
У світі асиметричної інформації товари можна класифікувати за часовими
рамками, в яких споживачі визначають якість товару. Існує два базових типи
товарів — товари дослідні, тобто ті, якість яких можна перевірити при обстеженні
товару, та товари досвідні, тобто такі, якість яких перевіряється лише в
процесі споживання. Якщо розглядати сертифікацію як засіб мінімізації витрат,
пов'язаних з невиконанням ринком його функцій, особлива увага має приділятися
саме досвідним товарам. Споживачі не можуть визначити їх якість до купівлі,
і саме сертифікація може бути індикатором цієї якості. |
uk |
dc.language.iso |
en |
uk |
dc.subject |
сертифікація |
uk |
dc.subject |
досвідні товари |
uk |
dc.subject |
certification |
en |
dc.subject |
experience goods |
en |
dc.title |
Certification of experience goods |
en |
dc.title.alternative |
Сертифікація досвідних товарів |
uk |
dc.type |
Article |
uk |
dc.status |
published earlier |
uk |
dc.relation.source |
Наукові записки: Спеціальний випуск |
uk |