008. Факультет "Києво-Могилянська школа професійної та неперервної освіти"
Permanent URI for this community
Факультет засновано у червні 2023 року. Мета діяльності Школи полягає у запровадженні актуальних освітніх програм і короткотривалих навчальних курсів (модулів, тренінгів та електронних навчальних курсів), що надаватимуть можливість широкому колу людей отримувати професійні знання і компетентності для зміцнення своєї конкурентоспроможності на ринку праці.
Browse
Browsing 008. Факультет "Києво-Могилянська школа професійної та неперервної освіти" by Subject "armed conflict"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item The Conflict Between State And Society During The War In Ukraine: The Issue Of Agency(2024) Nagornyak, Tetyana; Ozadovsky, Ihor; Studilko, MaksymThe authors of this article aim to clarify the specifics of the State-Society conflict, which reached its peak during the events of 2013–2014, to determine the essence of the Ukrainian events of the last decade along the axis of the State-Society conflict in the context of further modernization of Ukraine.To do this, it is proposed to analyse the dynamics of changes in geopolitical, socio-economic and political contexts; to investigate the peculiarities of the development of the confrontation in the border territories, which were of key importance in the process of transformation of the confrontation from the beginning to an armed conflict; through the prism of sociological research, to reveal the dynamics of relations between the State and Society during the last ten years and to find out their real state.Item Модель аналізу сучасних збройних конфліктів і політичні практики управління конфліктами(2024) Мовчан, Марія; Зайченко, Ірина; Бондаренко, Микола; Ковальчук, РоманНа основі досліджених політичних практик управління конфліктами в Хорватії, Північній Ірландії та Республіці Молдова запропоновано авторську модель аналізу сучасних збройних конфліктів у світі. Виокремлено критичні умови для вирішення збройних конфліктів, серед яких: вирішення безпекових питань, консенсус щодо мирного плану, залучення груп меншин до переговорів, створення інклюзивних політичних інститутів, сприяння сталому економічному розвитку, а також посилення ролі міжнародних організацій у посередництві та моніторингу мирних угод. Ця модель прагне інтегрувати політичні, економічні та соціальні аспекти з метою забезпечення комплексного розуміння чинників, які впливають на управління та вирішення збройних конфліктів. У порівнянні конфліктів у Хорватії, Північній Ірландії та Республіці Молдова було враховано унікальні історичні особливості кожного випадку та виявлений подібний об’єкт. Порівняння дало змогу виокремити основні етапи аналізу, які полягають у формуванні відповідної історичної довідки, поясненні особливостей конфлікту, проведенні івент-аналізу, дослідженні основних етапів ескалації та сучасного стану конфлікту, визначенні особливостей його врегулювання, а також характеристики політики управління постконфліктними територіями. Показано, як місцеві та міжнародні процеси взаємодіють для збереження або пом’якшення конфліктів, запропоновано порівняльний аналіз різних підходів та їхньої ефективності в різних контекстах. Отже, модель враховує унікальні особливості збройних конфліктів прикордонних територій та практик управління ними, поєднуючи безпекові, економічні, соціальні та політичні чинники, важливі для розуміння виникнення конфліктів, їхніх наслідків та шляхів урегулювання. Ця модель може бути використана для поглиблення вивчення та вдосконалення політики врегулювання конфліктів, а також створення стратегій запобігання та постконфліктного відновлення.