Repository logo
  • English
  • Yкраїнська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраїнська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Королько, Валентин"

Now showing 1 - 20 of 24
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    PR-освіта: світовий досвід та українські перспективи
    (2014) Горак, Павло; Королько, Валентин
    Метою написання роботи є висвітлення проблематики розвитку PR-освіти, спроба виявити емпіричні характеристики її інституціоналізації в Україні.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    PR: питання етики під час війни
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Королько, Валентин
    Тези доповіді учасника III науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Аналіз методів оцінки ефективності PR-кампаній та їх використання в Україні
    (2012) Гриша, Богдан; Королько, Валентин
    Метою роботи є комплексний аналіз особливостей використання в Україні міжнародних методів оцінки ефективності PR-роботи з урахуванням сучасних реалій розвитку вітчизняної сфери зв'язків з громадськістю.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Вплив політичних процесів на розвиток сфери PR в Україні (порівняльний аналіз 1990-х і 2000-х років)
    (2012) Гриценко, Юлія; Королько, Валентин
    Мета роботи: визначити вплив політичних процесів на сферу PR в Україні.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Вплив факторів корпоративної культури університету на вибір ВНЗ абітурієнтами (на прикладі НаУКМА та КНУ імені Тараса Шевченка)
    (2016) Ковальонок, Олександр; Королько, Валентин
    Мета дослідження — визначити аспекти корпоративної культури ВНЗ та ступінь їх впливу на вибір навчального закладу абітурієнтами.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Вплив ціннісних орієнтирів сучасного менеджменту на формування репутації організації
    (2012) Баштанник, Дарія; Королько, Валентин
    Метою дослідження є з'ясування основних чинників та особливостей формування репутації організації в умовах сучасного ринку, який орієнтується на гуманістичні цінності.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Етичні та правові питання використання PR-технологій в контексті інтегрованих маркетингових комунікацій (на прикладі просування лікарських препаратів фірм України)
    (2017) Кошельна, Анджеліка; Королько, Валентин
    Метою даної роботи є виявлення етичних та правових проблем застосування PR-технологій як компонента інтегрованих маркетингових комунікацій, його значення та ролі в фармацевтичному секторі України, на прикладі одного із його провідних гравців - компанії "Фармак".
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Зростання ролі українського кіно як засобу формування та просування іміджу сучасної України
    (2019) Костецький, Максим; Королько, Валентин
    Мета дослідження полягає у вивченні ролі та оцінці ефективності кінематографа як засобу у формуванні та просуванні міжнародного іміджу України.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Корпоративна культура НаУКМА: стан та перспективи розвитку (соціологічний аналіз)
    (2010-09-27T13:16:41Z) Запорожець, Дарина; Королько, Валентин
    Метою даної дипломної роботи є теоретичний та соціологічний аналіз корпоративної культури НаУКМА, стану її структурних елементів, витоків формування та перспектив розвитку.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Моделі стратегій розбудови репутації підприємницьких організацій в Україні
    (2014) Карбань, Яна; Королько, Валентин
    Метою даної роботи є узагальнення поширених серед сучасних підприємницьких організацій, що працюють на ринку України, підходів до стратегій репутаційного менеджменту.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Освітньо-наукова програма провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти для підготовки здобувачів ступеня доктора філософії за спеціальністю 061 Журналістика [НаУКМА, 2016]
    (2016) Квіт, Сергій; Королько, Валентин; Федченко, Євген; Яковлєв, Максим
    Освітньо-наукова програма, за якою провадитиметься освітня діяльність третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти з підготовки здобувачів ступеня доктора філософії за спеціальністю 061 "Журналістика" розроблена згідно з вимогами Закону України "Про вищу освіту" (редакція від 13.03.2016 р.) і "Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у вищих навчальних закладах (наукових установах)", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України No 266 від 23.03.2016 р. Мета програми полягає у підготовці нового покоління висококваліфікованих фахівців, які будуть здатні працювати за найкращими світовими стандартами.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Особливості застосування комунікативних технологій політичного перформансу на виборах 2019 року в Україні
    (2020) Шакун, Юлія; Королько, Валентин
    Актуальність обраної здобувачкою теми "Особливості застосування комунікативних технологій політичного перформансу на виборах 2019 року в Україні" не має сумніву, оскільки перформанс як явище публічної політики, театралізація та конструювання дійсності набувають все більшої значущості для сучасного політичного процесу, а сприйняття політичних подій через призму розважальності з одиничних проявів перетворюється на масштабне явище. Дослідниця поставила за мету концептуалізацію поняття політичного перформансу як виборчої технології та з'ясування особливостей її використання на виборах 2019 в Україні. Для її досягнення здобувачка з’ясовує сутність, зміст та особливості політичного перформансу як соціального явища та засобу політичної комунікації в умовах демократії; визначає специфіку використання технологій політичного перформансу учасниками виборчого процесу на загальнонаціональних виборах 2019 року в Україні; досліджує види та форми прояву, специфіку маніпулятивної діяльності, політичної мімікрії та приниження репутації конкурентів-суб’єктів політики; узагальнює накопичені результати сучасних досліджень та оцінок впливу політичного перформансу на електоральну поведінку виборців в Україні.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Особливості зв'язків суб'єктів друкованих засобів масової інформації з громадськістю (на прикладі журналу "Тваринництво сьогодні")
    (2014) Могильний, Роман; Королько, Валентин
    Метою дослідження є аналіз PR-діяльності друкованих ЗМІ України на прикладі журналу "Тваринництво сьогодні" з подальшими рекомендаціями щодо уточнення стратегії і тактики PR-політики редакції.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Особливості кризової комунікації під час пандемії COVID-19: український та світовий досвід
    (2021) Солонько, Олександр; Королько, Валентин
    Мета дослідження – сформувати теоретико-методологічний підхід (концептуальну рамку) реалізації кризової комунікації в умовах пандемії COVID-19, узагальнити вітчизняний та міжнародний досвід пошуків найбільш ефективних методів і прийомів реалізації такої комунікації.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Особливості моделей комунікації з громадськістю в умовах реформування первинної медичної допомоги в Україні
    (2019) Нагорна, Анна; Королько, Валентин
    Мета роботи полягає в дослідженні особливостей та труднощів комунікації з громадськістю в умовах реформування первинної медичної допомоги в Україні та розробці шляхів їх подолання.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Особливості міжнародного позиціонування України в умовах російсько-української війни
    (2024) Устенко, Анна; Королько, Валентин
    Метою дослідження є визначення ефективних інструментів забезпечення зовнішньої комунікаційної політики, спрямованої на зміцнення позиціонування України як стабільного демократичного актора на міжнародній арені. Робота звертається до ідентифікації ключових аспектів, які впродовж періоду державної незалежності зумовлювали позитивні зміни сприйняття України серед міжнародної громадськості, та, зокрема, до визначення головних чинників формування пабліцитного капіталу України після 2022 року, вже в умовах повномасштабної російської війни.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Особливості новітніх суспільних викликів перед соціальними комунікаціями та зв'язками з громадськістю
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2022) Королько, Валентин
    Тези доповіді учасника Науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 17 липня 2022 року.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Особливості репутаційних стратегій владних органів України в умовах сучасної суспільно-політичної кризи
    (2015) Ткачук, Софія; Королько, Валентин
    Метою роботи є дослідження особливостей репутаційних стратегій органів державної влади України в умовах сучасної суспільно-політичної кризи з урахуванням євро-інтеграційних процесів, реформування країни в контексті цінностей "Революції гідності" та протистояння російській агресії.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Порівняльний аналіз ефективності комунікаційних зусиль урядових структур при підготовці до Євро-2012. На прикладі України та Польщі
    (2012) Матейко, Іван; Королько, Валентин
    Метою роботи є порівняння комунікаційних зусиль органів влади України та Польщі при підготовці до Євро-2012.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Пошук новітніх стратегій розвитку урядових комунікацій з громадськістю в Україні (на прикладі ініціативи "Відкритий уряд України")
    (2020) Манушкіна, Наталія; Королько, Валентин
    Обрана авторкою тема є вкрай актуальною в умовах появи цифрових технологій та переходу України до інформаційного суспільства, яке потребує суттєвого вдосконалення комунікації між державною владою та громадянським суспільством. Українське суспільство також потребує(в умовах процесу демократизації)подолання наслідків радянського правління, що характеризувалося закритістю урядової інформації та викривленим характером комунікації між владою та суспільством. Авторка чітко виокремлює основні поняття, які вона використовує в роботі (зокрема, "політична комунікація", "інформаційна діяльність" тощо), наводить інтерпретації їх змісту провідними науковцями. Заслуговує на увагу і практична частина роботи (розділи 2 та 3), присвячена аналізу стану практичної реалізації в Україні такого комунікаційного проекту, як "Партнерство«Відкритий уряд". Авторка ретельно описує основний зміст, етапи та кроки впровадження в Україні цього проекту, а також проводить оцінювання стану цього впровадження на основі емпіричних методів експертного опитування та контент-аналізу. Важливо відзначити, що робота написана на основі власного практичного досвіду авторки з реалізації цього проекту.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback