Києво-Могилянська школа професійної та неперервної освіти
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Києво-Могилянська школа професійної та неперервної освіти by Author "Нагорняк, Тетяна"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Вступне слово головної редакторки(2024) Нагорняк, Тетяна"Empirio" – це майданчик, що об’єднує однодумців, науковців і дослідників, експертів-практиків. Ці люди щоденно роблять свій внесок у розвиток вітчизняної науки, сприяють її інтеграції в європейський простір і наближають до світових стандартів, зміцнюють наукові школи, тримають руку на пульсі проривних рішень та підтримують ефективний діалог з мережею освітян і науковців по всьому світу – задля підтримки України, просування її як незламної та успішної країни, що стоїть на варті свободи у світі! Впевнена, що кожен автор (чи авторка) знайде в "Empirio" можливість апробувати свої якісні дослідження і поділитися висновками з однодумцями й опонентами, а читачі й читачки – корисний для себе досвід і поштовх для нових науково-практичних пошуків. З Україною в серці творимо вітчизняну науку, вдосконалюємо вищу освіту, наближаємо нашу спільну Перемогу, змінюємо світ на краще!Item Кризовий менеджмент переміщених ЗВО України в умовах воєнного стану(2023) Нагорняк, ТетянаЕфективна робота ЗВО – результат синергії кількох чинників, серед яких – система управління через впровадження ефективного врядування та імплементація системи менеджменту якості у відповідності до міжнародних стандартів (ISO 9001). Ключовими умовами функціонування такої системи в умовах кризи є стратегічне планування розвитку ЗВО, розподіл повноважень і відповідальності між всіма керівниками та співробітниками, проведення самоаналізу в формі внутрішніх аудитів, самооцінки, аналізу системи менеджменту якості та запровадження управлінських практик розвитку потенціалу ЗВО. Стаття містить досвід українських закладів вищої освіти, що були переміщені в період 2014 – 2022 років, в наслідок війни України з росією на своїй території. Авторка мала на меті узагальнити власний досвід переміщення, управління релокованим університетом і кейси з консультування інших переміщених ЗВО в рамках проєктів і програм імені Фулбрайта в Україні. Таке узагальнення практик кризового менеджменту університетами в умовах воєнного стану можуть стати корисними як з дослідницької точки зору, так і з практичної, бо повернення цих університетів потребуватиме знову оперативних інструментів. Серед них – управлінський аудит після переміщення, практики і механізми командотворення та стратегічного управління з урахування нового ринку праці та запитів суспільства, система оцінки ефективності управлінської та викладацької діяльності, система управлінських практик задля розвитку потенціалу ЗВО. Реалізація управлінських кроків через комплексний аудит кадрових, управлінських, комунікаційних, матеріально-технічних ресурсів і соціального капіталу університету; виявлення проблем й точок зростання; послідовне розв’язання задач і зміцнення позицій з метою розвитку і примноження потенціалу можуть стати ефективними відновлення діяльності ЗВО в нових локаціях та національної вищої освіти на шляху відновлення України у воєнний і післявоєнний час.