Кафедра психології та педагогіки
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра психології та педагогіки by Author "Чернобровкіна, Віра"
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Взаємозв’язок стилів сімейного виховання з навчальною мотивацією підлітків(2021) Михайлова, Ольга; Чернобровкіна, ВіраМета дослідження полягає у теоретичному вивченні і експериментальному дослідженні взаємозв’язку стилів сімейного виховання із навчальною мотивацією підлітків.Item Внутрішньосімейні чинники розвитку резилієнс у дітей молодшого шкільного віку(2020) Григор'єва, А. Г.; Чернобровкіна, ВіраВ дипломному дослідженні дається теоретичний аналіз та емпіричне дослідженнярозвитку резилієнс у дітей молодшого шкільного віку. Здійснено теоретичний аналіз історії дослідження конструкту "резилієнс" у вітчизняній та зарубіжній психології. Розкрито зв'язок цього поняття з суміжними поняттями "життєстійкості", "гнучкості", "копінгу", "позитивної адаптації". Виділено психологічні особливості молодшого шкільного віку, їх зв’язок з розвитком резилієнс, а також особливості впливу середовища на резилієнс дитини. Проведено емпіричне дослідження рівня розвитку резилієнс у вибірці дітей молодшого шкільного віку, рівня резилієнс їх матерів, особливостей психологічної адаптації їх матерів, а також об’єктивні внутрішньосімейні характеристики родин –порядок народження дитини, спілкування з обома батьками, спілкування зі старшим поколінням. Визначено основні внутрішньосімейні чинники розвитку резилієнс у дітей молодшого шкільного віку. Показано, що позитивна адаптація матері впливає на рівень резилієнс дитини. Розроблено та адаптовано вправи та стратегії розвитку резилієнс у дітей молодшого шкільного віку батьками.Item Вплив стилю батьківського виховання на емоційний інтелект дітей молодшого шкільного віку.(2020) Васильєва, Софія; Чернобровкіна, ВіраУ дипломному дослідженні дається теоретичний та емпіричний аналіз розвитку емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного віку. Здійснено теоретичний аналіз стилів батьківського виховання та обґрунтований їх вплив на емоційний розвиток дитини. Виділено психологічні особливості молодшого шкільного віку та їх зв’язок з розвитком емоційного інтелекту. Проведено емпіричне дослідження рівня розвитку емоційного інтелекту у вибірці дітей молодшого шкільного віку та стилю батьківського виховання у їх матерів. Адаптовано та протестовано декілька методик на визначення рівня емоційного інтелекту у дітей молодшого віку. Встановлений зв’язок між стилем батьківського виховання у матері та рівнем емоційного інтелекту у дитини молодшого шкільного віку. Перекладено та адаптовано тренінг для розвитку емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного віку.Item Задоволеність батьківською роллю та її вплив на самооцінку матерів підлітків(2020) Діденко, Марія; Чернобровкіна, ВіраУ роботі дається теоретичний та емпіричний аналіз материнської Я-концепції, самооцінки та задоволеності материнською роллю матерів підлітків. Здійснено аналіз феномену материнства як особливості ролі жінки, розглянуто складники материнської Я-концепції, самооцінки та фактори впливу на задоволеність материнством у матерів підлітків. Розроблено методичний інструментарій для дослідження ставлення матерів підлітків до материнства, самооцінки матерів підлітків та рівня задоволеності материнською роллю. Досліджено особливості Я-концепції матерів підлітків залежно відрізного рівня їхньої самооцінки. Виокремлено спільні характеристики та особливості ставлення до своєї ролі у матерів підлітків як соціальної групи. Розроблено класифікацію рівнів задоволеності материнською роллю у матерів підлітків. Проведено порівняльний аналіз та встановлено зв’язки між рівнем самооцінки та рівнем задоволеності материнською роллю. Розроблено методологічні рекомендації для проведення тренінгу щодо психологічної підтримки матерів підлітків.Item Особливості життєвих настанов у людей похилого віку в залежності від рівня психологічного благополуччя(2020) Винокур, Богдана; Чернобровкіна, ВіраУ дипломному дослідженні дається теоретичний та емпіричний аналіз життєвих настанов та психологічного благополуччя у людей похилого віку. Здійснено теоретичний аналіз життєвих настанов та обґрунтовано їх зв’язок із рівнем психологічного благополуччя, віком та статтю індивіда. Виділено загальні психологічні особливості похилого віку, їх зв’язок із життєвими настановами та рівнем психологічного благополуччя. Отримані дані співставленні з результатами подібних досліджень. Проведено емпіричне дослідження рівня психологічного благополуччя та життєвих настанов у людей похилого віку. Описано шляхи застосування результатів емпіричного дослідження для розв’язання практичних задач з збереження позитивного світосприйняття та підтримки психосоціального здоров’я в похилому віці. Розроблено психологічні рекомендації щодо підтримки оптимального рівня психологічного благополуччя та запропоновано програму корекції життєвих настанов для підвищення рівня психологічного благополуччя у похилому віці.Item Особливості конфліктів у романтичних стосунках у ранньому дорослому віці(2023) Присекіна, Ольга; Чернобровкіна, ВіраМета дослідження: проаналізувати стратегії поведінки у конфліктній ситуації залежно від етапу романтичних стосунків у людей в період раннього дорослого віку.Item Особливості пошуку сенсу життя у віці ранньої дорослості(2021) Слензак, Катерина; Чернобровкіна, ВіраМета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити особливості пошуку сенсу життя у віці ранньої дорослості, визначення пріоритетних ціннісних орієнтацій та їх взаємозв’язку із загальним рівнем самоактуалізації, автономності та осмисленості життя.Item Резилієнс як чинник психічного здоров’я людей середнього віку в умовах пандемії COVID-19(2021) Миронова, Марія; Чернобровкіна, ВіраМета дослідження — теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити резилієнс та його взаємозв'язок з психічним здоров’ям людей середнього віку в умовах пандемії COVID-19.Item Чинники психологічного благополуччя партнерів у романтичних стосунках раннього дорослого віку(2023) Колеснікова, Ольга; Чернобровкіна, ВіраДосліджуючи психологічне благополуччя у романтичних стосунках, ми ставимо на меті теоретично обгрунтувати і емпірично дослідити, які чинники обумовлюють психологічне благополуччя партнерів у романтичних стосунках у ранньому дорослому віці.