Кафедра психології та педагогіки
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра психології та педагогіки by Author "Бушай, Ігор"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Зв’язок показників асертивності та локусу каузальності (у студентів)(2020) Добровольська, Ірина; Бушай, ІгорВ дипломному дослідженні дається теоретичний та емпіричний аналіз зв’язку між асертивністю та локусом каузальності у студентів. Були опрацьовані найбільш ґрунтовні теоретичні матеріали, які стосувались концептуальної розробки поняття асертивності та локусу каузальності, зокрема їх структурних компонентів та модифікації значення, які відбувались з термінологією відповідно до зміни історичного контексту та сфери їх застосування. Був проаналізований ряд досліджень, які проводились в інших країнах для перевірки подібного дослідницького припущення. Також були розроблені методичні тренінгові рекомендації, які спираються на концептуальні засади асертивності М. Сміта та способи впливу на інтернальність шляхом конструювання тренінгового процесу з посиленою залученістю активності учасників тренінгу. Описані також способи використання отриманих результатів дослідження та перспективи до його подальших розробок.Item Психологічні особливості професійної самореалізації менеджерів(2020) Герух, Леся; Бушай, ІгорУ бакалаврській роботі дається теоретичний та емпіричний аналіз впливу індивідуально-психологічні особливостей менеджерів, які мають визначний вплив на їхню професійну самореалізацію. В даній роботі проводиться диференціація понять самореалізація та самоактуалізація, а також наводиться психограма і професіограма успішного конкурентноздатного менеджера. Наведено якості, якими повинен володіти менеджер відповідно до його професійних обов’язків. Розкрито вплив індивідульно-психологічних властивостей на професійну самореалізацію менеджерів. За допомогою валідних, на нашу думку, методологій ми виділити певні особливості притаманні людям професії менеджер. Описано шляхи застосування результатів емпіричного дослідження для розвитку якостей які необхідні конкурентоздатному менеджеру та названо основні компоненти необхідні для ефективної роботи.Item Психологічні чинники розвитку інтернет залежності у підлітків(2023) Величко, Юлія; Бушай, ІгорМета дослідження - теоретично проаналізувати та емпірично дослідити особливості взаємозв’язку різних психологічних факторів та розвитку інтернет дослідження у дітей підліткового віку.Item Соціально-психологічні передумови розвитку віктимної поведінки школярів(2020) Кононенко, Дарина; Бушай, ІгорКваліфікаційна робота складається з теоретичного та емпіричного аналізів особливості передумов розвитку віктимної поведінки школярів, а також програми та психологічни хрекомендацій для запобігання розвитку віктимізації серед підлітків 15-16 років. Вивчено специфіку психологічного феномену "віктимізація", види прояву та фактори впливу. Проаналізовано поняття "віктимна поведінка" та визначено її складові. Отримані дані співставленні з аналізом результатів. Доведено, що розвиток віктимності прямо пропорційно залежить від низької самооцінки. Проведене дослідження показало наскільки проблема віктимної поведінки серед школярів старших класів багатогранна і актуальна. Дані знання допоможуть підліткам 15-16 років та їх батькам покращити стан їх поведінки та краще розібратися в проблемі віктимної поведінки. Розроблено психологічні засоби та рекомендації щодоп оліпшення віктимізації серед школярів старших класів. Перший розділ містить аналіз робіт вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем віктимної поведінки. Аналізуються психологічні особливості віктимної поведінки серед підлітків. В другому розділі описано проведення емпіричного дослідження. На основі математично-статистичної обробки було встановлено взаємодію між самооцінкою та рівня домагань та вірогідністю розвитку віктимізації. Третій розділ присвячено обґрунтуванню соціально-психологічних заходів попередження віктимізації підлітків та програмі з попередження віктимної поведінки.Item Я-концепція майбутніх практичних психологів та її динаміка у процесі професійної підготовки(2021) Джужик, Анна; Бушай, ІгорМета дослідження – узагальнити теоретичні підходи щодо аналізу Я-концепції психологів на початкових етапах їх професійного становлення, емпірично дослідити її динаміку у процесі професійної підготовки та розробити психолого-педагогічні рекомендації щодо формування професійної Я-концепції майбутніх практичних психологів.