eKMAIR

Electronic Kyiv-Mohyla Academy Institutional Repository

 

Recent Submissions

Item
Піднесення іміджу української мови за допомогою PR-інструментів серед населення м.Киів
(2016) Чепурна, Олександра; Сусська, Ольга
Мета: дослідити дійсний імідж української мови, що склався у населення, та з'ясувати, які з інструментів ПР доцільно використосовувати для його покращення, а в перспективі и підвищення рівня використання української мови у всіх сферах суспільного життя та розвитку української культури.
Item
Досвід застосування інструментів інтегрованих комунікацій в бізнес-школах (на прикладі комунікаційної стратегії бізнес-школи CAPS)
(2019) Шаповаленко, Ольга; Зінченко, Алла
Метою дослідження є вивчення практики використання інтегрованих комунікацій у роботі бізнес-шкіл та розробка рекомендації щодо їх впровадження в комунікаційній стратегії бізнес-школи CAPS.
Item
Управління збутом компанії при виведенні на ринок нових товарів
(2024) Зозуля, Анастасія; Біловодська, Олена
Метою випускної кваліфікаційної роботи є обґрунтування напрямків вдосконалення управління збутом компанії при виведенні на ринок нових товарів.
Item
Планування маркетингової діяльності компанії та оцінка її ефективності
(2024) Тромса, Валерія; Сербенівська, Аліна
Метою даної кваліфікаційної роботи є вивчення особливостей маркетингової діяльності щодо просування платформи для вивчення мов "Promova" та розробка рекомендацій для її вдосконалення.
Item
Соціальні медіа як інструмент маркетингу підприємства
(2024) Сошко, Марина; Курило, Людмила
Мета дослідження - обґрунтування та систематизація наявних теоретичних та методичних підходів до маркетингу в соціальних медіа, аналіз SMM-стратегії та тактики бренду "Наша Ряба" та розробка практичних пропозицій щодо її оптимізації, відповідно до бізнес-цілей підприємства.
Item
Формування іміджу бренду як фактор посилення конкурентних переваг
(2024) Письменна, Марія; Волошин, Андрій
Мета дослідження: проаналізувати вплив іміджу бренду на рівень конкурентоспроможності підприємства на ринку за допомогою бази теоретичних і практичних знань і навичок.
Item
Маркетингове дослідження конкурентного середовища
(2024) Плахтій, Анна; Волошин, Андрій
Мета дослідження є вивчення концепції "конкурентоспроможність", а також розробка маркетингової конкурентної стратегії та надання рекомендацій щодо підвищення "клієнтоорієнтованого" рівня для медичного центру "Continuum".
Item
Маркетингова комунікаційна політика неприбуткових організацій
(2024) Петрова, Яна; Гриджук, Ірина
Мета кваліфікаційної роботи полягає у обґрунтуванні теоретико - методичних положень та розробці рекомендацій для покращення маркетингової комунікаційної політики у неприбутковій організації CERN.
Item
Розробка діджитал-стратегії компанії
(2024) Некрасова, Олександра; Пічик, Катерина
Мета дослідження – розробити практичні рекомендації щодо створення діджитал-стратегії для компанії на ринку доставки фруктів в Україні на основі аналізу теоретичних засад та дослідження специфіки цільового ринку.
Item
Формування попиту і стимулювання продажу послуг на новому ринку (на прикладі компанії Uklon)
(2024) Лепський, Максим; Біловодська, Олена
Метою даної кваліфікаційної роботи є аналіз ринку цифрових сервісів таксі, інструментів формування попиту та стимулювання продажів на ньому і рекомендації компанії "Uklon" щодо інструментів, які варто застосовувати в подальшому при виході на ринок Європейського Союзу.
Item
Маркетингова збутова політика компанії
(2024) Лаціннікова, Дарʼя; Курило, Людмила
Метою роботи є обґрунтування теоретичних положень, методичних підходів і практичних рекомендацій щодо ефективної збутової політики підприємства у сфері послуг на прикладі діяльності компанії ФЕРКАМ Австрія.
Item
Управління дистрибуцією компанії при виведенні на ринок нових товарів
(2024) Крохмалюк, Юлія; Біловодська, Олена
Мета дослідження: вивчення теоретичних основ і розробка практичних рекомендацій з удосконалення управління дистрибуцією при введенні на ринок нових товарів з метою забезпечення успішного впровадження та підвищення конкурентоспроможності компанії.
Item
Оцінювання ефективності маркетингового комплексу на підприємстві роздрібної торгівлі
(2024) Карташова, Софія; Біловодська, Олена
Метою кваліфікаційної роботи: охарактеризувати та дати оцінку ефективності маркетингового комплексу на прикладі підприємства роздрібної торгівлі "ПЕРЛА ХЕЛСА", а також запропонувати власні пропозиції щодо оптимізації функціонування маркетингу комплексу даної компанії.
Item
Вплив оптимізації виробництва на формування конкурентних переваг підприємства
(2024) Ісаєнко, Анна; Боднар, Ольга
Метою дослідження є виявлення впливу оптимізації виробництва на формування конкурентних переваг підприємства.
Item
Маркетингова діяльність підприємства при виході на міжнародний ринок
(2024) Дзюбан, Анастасія; Курило, Людмила
Мета дослідження полягає в поглиблені теоретико-методичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення особливостей здійснення маркетингової діяльності підприємства при виході на міжнародний ринок.
Item
Формування маркетингової цінової політики підприємства
(2024) Древницька, Юлія; Боднар, Ольга
Метою цього дослідження є розробка науково обґрунтованих рекомендацій щодо удосконалення маркетингової цінової політики на прикладі ТОВ "Люстдорф" та зокрема однієї з торгових марок компанії – "Green Smile".
Item
Психолого-педагогічний практикум : [методичний посібник]
(Дірект Лайн, 2019) Гірник, Андрій; Копець, Людмила
В методичному посібнику висвітлено розробки викладачів, аспірантів і здобувачів кафедри психології та педагогіки НаУКМА, які проводили дослідження в межах кафедральної наукової теми та викладачів і науковців інших ВНЗ. В кожній темі представлено: теоретичний матеріал у вигляді схем, таблиць, малюнків; підібрано адекватні методи, методики та практичні завдання; розроблено контрольні запитання, тестові завдання, завдання для самостійної роботи та список рекомендованої літератури. Запропоновані в посібнику матеріали допоможуть студентам оптимізувати вивчення педагогіки та психології, студенти матимуть цікавий матеріал для самостійного опрацювання, написання рефератів, підготовки до семінарів і практичних занять.
Item
Адаптація діджитал маркетингової стратегії компаній в умовах війни
(2024) Чорномаз, Софія; Козченко, Ярослав
Метою бакалаврської роботи є визначити ключові адаптації в діджитал маркетингових стратегіях досліджуваних компаній під впливом війни, а також надати рекомендації щодо подальшого вдосконалення стратегій.
Item
Маркетингова комунікаційна політика підприємства та напрями її вдосконалення
(2024) Денисюк, Іоанна; Курило, Людмила
Мета дослідження — теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій для удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ "СТУД-ПОІНТ" із В2В аудиторією на ринку послуг із розвитку бренду роботодавця.
Item
Формування кар'єрних орієнтацій у процесі професійного самовизначення студентів ЗВО
(Дірект Лайн, 2019) Боднар, Алла
Розділ методичного посібника "Психолого-педагогічний практикум", Ч. 4, 2019.