eKMAIR

Політична освіта як чинник формування порядку денного публічної політики: теорія та українська практика

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дем'янчук, Олександр
dc.date.accessioned 2016-11-07T17:54:28Z
dc.date.available 2016-11-07T17:54:28Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Дем'янчук Олександр Петрович. Політична освіта як чинник формування порядку денного публічної політики : теорія та українська практика / О. П. Дем'янчук // Наукові записки НаУКМА : Політичні науки. - 2006. - Т. 57. - С. 71-77. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/9730
dc.description Processes of policy agenda setting within political systems with different distribution of political power are considered. The author discusses the features of approaches to political education in various countries (Germany, US, Canada, Australia, Russia) and compares them with the views of political education currently in Ukraine. en
dc.description.abstract Формування порядку денного публічної політики, тобто визначення кола суспільних проблем, які потребують нагальної уваги з боку державного управління, відбувається по-різному в політичних системах з різним розподілом політичної влади. Автор розглядає особливості підходів до політичної освіти в різних країнах (ФРН, США, Канаді, Росії) та порівнює їх з поглядами на політичну освіту в сучасній Україні. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject політична освіта uk
dc.subject порядок денний uk
dc.subject публічна політика uk
dc.subject українська практика uk
dc.title Політична освіта як чинник формування порядку денного публічної політики: теорія та українська практика uk
dc.title.alternative Political Education as a Factor of Policy Agenda Formulation: Theory and Ukrainian Practice en
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА : Політичні науки uk


Долучені файли

Колекції

Показати скорочений опис матеріалу