Місце мотивації в мовленнєво-діяльнісному підході навчання англійської мови як іноземної

Loading...
Thumbnail Image
Date
2002
Authors
Горкун, М.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Мотивація, спонукання до діяльності, перший елемент структури діяльності, її ієрархічна будова представлені загалънонавчалъною, предметно-навчальною, особистісно-учбовою, міжособистісно-учбовою та мовленнєво-діяльнісною видами мотивації.
Description
Keywords
мотивація, мовленнєво-діяльнісний підхід, англійська мова, навчальний процес
Citation
Горкун М. Г. Місце мотивації в мовленнєво-діяльнісному підході навчання англійської мови як іноземної / М. Г. Горкун // Наукові записки НаУКМА. - 2002 - Том 20, Спеціальний випуск: у двох частинах. Частина 1. - С.44-46