Abstract:
У статті викладено результати аналізу впливу різних вимірів соціальної структури (класової,
стратифікаційної, регіональної та структурної локалізації) на електоральні схильності
населення України, а саме на наміри голосування в дихотомії «за лівих» — «за інших кандидатів
у Президенти». Аналізуються дані загальнонаціональних репрезентативних досліджень
Київського міжнародного інституту соціології «Соціальні очікування» й «Думки та погляди
населення України». Метою аналізу є з 'ясування того, який саме вимір соціальної структури
має найбільший вплив на електоральні схильності населення України.
Description:
In this paper analysis of influence of different social structure dimensions on electoral preferences
of the population of Ukraine is done, namely on intentions to vote for left-oriented or non left-oriented
candidates for post of President. The data of national representative researches of the Kiev international
institute of sociology «Social expectations "and" Opinions of the population of Ukraine» are analyzed
in this article. The purpose of the analysis is to find out which dimension of social structure has the
strongest impact on electoral preferences of Ukrainian voters.