eKMAIR

Мовленнєва діяльність як об'єкт навчання іноземної мови

Show simple item record

dc.contributor.author Горкун, Марія.
dc.date.accessioned 2016-02-06T20:44:43Z
dc.date.available 2016-02-06T20:44:43Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Горкун Марія Григорівна. Мовленнєва діяльність як об'єкт навчання іноземної мови / М. Г. Горкун // Наукові записки НаУКМА : Філологічні науки. - 2004. - Т. 34. - С. 68-70. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8166
dc.description Both components of speech-language activity (speech and language) as an object of teaching have to go the way beginning from the motivation through out the dynamic stereotype - the action to the result which is embodied in foreign language competence as ability of perception or reproduction of thought with foreign language means. en
dc.description.abstract Обидві складові мовленнєвої діяльності (мова і мовлення) як об 'єкта навчання мають пройти шлях від мотиву через динамічний стереотип - дію до результату, що втілюється у володінні іноземною мовою як сприймання або вираження думки іншомовними засобами. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мовленнєва діяльність uk
dc.subject мова uk
dc.subject мовлення uk
dc.subject навчання uk
dc.subject динамічний стереотип uk
dc.subject іноземна мова uk
dc.subject speech-language activity uk
dc.subject speech uk
dc.subject language uk
dc.subject teaching uk
dc.subject the motivation uk
dc.subject foreign language uk
dc.title Мовленнєва діяльність як об'єкт навчання іноземної мови uk
dc.title.alternative Speech-language Activity as an Object of Teaching Foreign Language en
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА: Філологічні науки uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics