eKMAIR

Інформаційна підтримка процесу управління маркетингом: [препринт]

Show simple item record

dc.contributor.author Лазоренко, Лариса
dc.date.accessioned 2010-06-03T15:39:04Z
dc.date.available 2010-06-03T15:39:04Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/797
dc.description.abstract Управління маркетингом – це аналіз, планування, запровадження в життя і контроль за здійсненням заходів, розрахованих на встановлення, закріплення і підтримку вигідних обмінів з цільовими покупцями заради досягнення певних завдань організації, таких, як одержання прибутку, зростання обсягу збуту, збільшення частки ринку. Завдання управління маркетингом полягає у впливі на рівень, час і характер попиту таким чином, щоб це допомагало організації в досягненні поставлених перед нею цілей.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject управління маркетингом
dc.subject прибуток
dc.subject попит
dc.title Інформаційна підтримка процесу управління маркетингом: [препринт] uk_UA
dc.type Conference materials uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics