eKMAIR

Соціальне підприємництво: основні ідеї та перспективи дослідження в соціології

Show simple item record

dc.contributor.author Куц, М.
dc.date.accessioned 2016-01-18T12:33:59Z
dc.date.available 2016-01-18T12:33:59Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Куц М. Р. Соціальне підприємництво: основні ідеї та перспективи дослідження в соціології / М. Р. Куц // Наукові записки НаУКАМА. - 2015. - Т. 174: Слоціологічні науки. - С. 51-55 uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7807
dc.description.abstract У статті розглянуто поняття «соціальне підприємництво» в процесі його становлення та розвитку в Сполучених Штатах Америки, Західній Європі й Україні та в порівнянні з поняттям підприємництва загалом. Порівняльний підхід важливий з огляду на існування дискурсу щодо особливостей соціальних підприємців як агентів змін у соціальній сфері серед практиків впровадження цього феномену. Саме соціологічне дослідження може стати інструментальним у вивченні мотивацій підприємців, які гіпотетично можуть бути залежними від інституційних чинників. uk
dc.description.abstract This article examines the notion “social entrepreneurship” in it’s formation in the USA, Western Europe and Ukraine and in relation to the sociological discourse of the entrepreneurship notion per se. This comparison highlights the developing conventional wisdom approach to social entrepreneurs as agents of change in social field. It is discussed that sociological research can be instrumental in proving that motivation (driving factors) in social entrepreneurship hypothetically depends on institutional setting. en
dc.language.iso uk uk
dc.subject неприбуткові організації uk
dc.subject підприємливість uk
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність бізнесу uk
dc.subject соціальний підприємець uk
dc.subject соціальне підприємництво uk
dc.subject non-profit organizations uk
dc.subject undertaking uk
dc.subject corporate social responsibility uk
dc.subject social entrepreneur uk
dc.subject social entrepreneurship uk
dc.title Соціальне підприємництво: основні ідеї та перспективи дослідження в соціології uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics