eKMAIR

Реформування методології викладання у вищих навчальних юридичних закладах у контексті здобутків школи правового реалізму

Show simple item record

dc.contributor.author Мельник, М. О.
dc.date.accessioned 2016-01-18T11:08:21Z
dc.date.available 2016-01-18T11:08:21Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Мельник М. О. Реформування методології викладання у вищих навчальних юридичних закладах у контексті здобутків школи правового реалізму / М. О. Мельник // Наукові записки НаУКАМА. - 2015. - Т. 168: Юридичні науки. - С. 42-45 uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7788
dc.description.abstract У статті розкривається методологія викладання у вищих навчальних юридичних закладах у світлі здобутків школи правового реалізму. Автор з’ясовує, які надбання американської та скандинавської течій школи правового реалізму можуть бути використані для підвищення якості юридичної освіти у вищих навчальних закладах України. uk
dc.description.abstract The article describes the methodology of University education at Law Schools in the light of achievements of the school of legal realism. Author determines positive aspects of American and Scandinavian school of legal realism that could be implemented for improving quality of legal education in higher educational institutions of Ukraine. en
dc.language.iso uk uk
dc.subject methodology of teaching uk
dc.subject School of legal realism uk
dc.subject American legal realism uk
dc.subject Scandinavian legal realism uk
dc.subject методологія викладання uk
dc.subject скандинавська течія правового реалізму uk
dc.subject школа правового реалізму uk
dc.subject американська течія правового реалізму uk
dc.title Реформування методології викладання у вищих навчальних юридичних закладах у контексті здобутків школи правового реалізму uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics