eKMAIR

Напрями оптимізації маркетингової політики в умовах кризи

Show simple item record

dc.contributor.author Романченко, Наталія
dc.date.accessioned 2010-05-20T12:15:01Z
dc.date.available 2010-05-20T12:15:01Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Романченко Н. В., Напрями оптимізації маркетингової політики в умовах кризи / Романченко Наталія Володимирівна // Теоретичні основи та сучасні моделі розвитку національної економіки в умовах інтеграційних процесів : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., 4-5 груд. 2009 р., Тернопіль / [відп. за вип. Луців О. Р.] ; Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія", Галиц. ін-т ім. В. Чорновола, Терноп. міськрада. - Тернопіль : ["Підручники & посібники"], 2009. - С. 69-70. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/771
dc.description.abstract Об'єктивно оцінюючи ресурси та правильно визначаючи пріоритети в маркетинговій діяльності можна очікувати збереження конкурентних позицій і сподіватися на завоювання нових ринків навіть у кризових умовах. Обрання правильної маркетингової політики не тільки дозволить зберегти потужність компанії в даній ситуації, але й дасть їй поштовх для подальшого росту та розвитку.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject маркетинг
dc.subject оптимізація
dc.subject криза
dc.subject marketing
dc.title Напрями оптимізації маркетингової політики в умовах кризи uk_UA
dc.type Conference materials uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.relation.source Теоретичні основи та сучасні моделі розвитку національної економіки в умовах інтеграційних процесів : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., 4-5 груд. 2009 р., Тернопіль / [відп. за вип. Луців О. Р.] ; Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія", Галиц. ін-т ім. В. Чорновола, Терноп. міськрада. - Тернопіль : ["Підручники & посібники"], 2009. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics