eKMAIR

Застосування уваги споживача - головна мета мерчендайзингу

Show simple item record

dc.contributor.author Пічик, Катерина
dc.date.accessioned 2015-11-03T14:12:15Z
dc.date.available 2015-11-03T14:12:15Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Пічик Катерина Валеріївна. Застосування уваги споживача - головна мета мерчендайзингу / К. В. Пічик // Наукові записки НаУКМА. - 2006. - Т. 56 : Економічні науки. - С. 84-86. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7063
dc.description Essence and necessity of merchandising is resulted. Grounded methods of bringing in customers attention to the goods which are offered by shops. en
dc.description.abstract У статті розкрито сутність та необхідність мерчендайзингу. Обґрунтовано методи при­вернення уваги споживачів до товарів, що пропонуються магазинами. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мерчандайзинг uk
dc.subject споживач uk
dc.subject товар uk
dc.title Застосування уваги споживача - головна мета мерчендайзингу uk
dc.title.alternative Conquest of Customers Attention Is the Main Task of Merchandising en
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics