eKMAIR

Доцифровий "декадентський кінематограф" 1980–1990-х і деякі сучасні визначення екранної культури

Show simple item record

dc.contributor.author Кирилова, Ольга
dc.date.accessioned 2015-10-09T12:34:43Z
dc.date.available 2015-10-09T12:34:43Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кирилова О. О. Доцифровий "декадентський кінематограф" 1980–1990-х і деякі сучасні визначення екранної культури / Кирилова О. О. // Наукові записки НаУКМА. - 2015. - Т. 166 : Теорія та історія культури. - С. 12-16. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6678
dc.description.abstract У статті розглядається комплексна проблема дослідження феномену "декадентського кінематографа" в "доцифровий" період кінця 1980-х – початку 1990-х років, пов'язана з великою кількістю важкодоступних, неоцифрованих фільмів, серед яких є також екранізації творів письменників-символістів. У теоретичному зрізі цієї проблеми концепти екранної культури та екрана класичного й динамічного застосовуються з огляду на специфічний тип доцифрової медіальності/чуттєвості реципієнта та аналізуються на прикладі двох невідомих короткометражних екранізацій роману письменника-символіста Федора Сологуба "Тіні й світло" (1991 р., реж. Іван Попов; 1992 р., реж. Лариса Осипова), де "класичний екран" вписано в "екран динамічний" та показано різні його модифікації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject екранна культура uk_UA
dc.subject класичний та динамічний екран uk_UA
dc.subject ПК-орієнтована культура uk_UA
dc.title Доцифровий "декадентський кінематограф" 1980–1990-х і деякі сучасні визначення екранної культури uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics