eKMAIR

Лексико-стилістичні особливості китайського рекламного тексту

Show simple item record

dc.contributor.author Сушко, М.
dc.date.accessioned 2015-09-28T06:54:27Z
dc.date.available 2015-09-28T06:54:27Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Сушко М. О. Лексико-стилістичні особливості китайського рекламного тексту / Сушко М. О. // Українська орієнталістика : [збірник наукових праць]. - 2007-2008. - Вип. 2-3. - С. 78-81. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6510
dc.description.abstract Стаття зі збірника "Українська орієнталістика" (випуск 2-3, 2007-2008 рр.). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Центр ім. О. Пріцака uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject повідомлення uk_UA
dc.subject маніпулятивний компонент uk_UA
dc.subject китайська мова uk_UA
dc.title Лексико-стилістичні особливості китайського рекламного тексту uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.relation.source Українська орієнталістика uk_UA
dc.relation.organisation Національний університет "Києво-Могилянська академія" uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics