eKMAIR

Співвідношення навчання і виховання у філософії педагогіки Памфіла Юркевича

Show simple item record

dc.contributor.author Кудрин, Л.
dc.date.accessioned 2015-08-13T13:02:55Z
dc.date.available 2015-08-13T13:02:55Z
dc.date.issued 1997
dc.identifier.citation Кудрин Л. Співвідношення навчання і виховання у філософії педагогіки Памфіла Юркевича / Л. Кудрин // Київські обрії: історико-філософські нариси. - К.: 1997. - С. 267-273 uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6068
dc.description.abstract Проаналізовано питання навчання і виховання у доробку Памфіла Юркевича. Педагогіка, за П. Юркевичем, є наукою синтетичною. Вона містить у собі надбання етики, психології, фізіології та інших людинознавчих дисциплін, стан розвитку яких і визначає перевагу того чи іншого педагогічною напрямку. Але яких би успіхів не досягла теоретична педагогіка, все залишається марним через моральну грубість тих учителів і вихователів, хто має втілити її у життя uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject виховання uk_UA
dc.subject пізнання uk_UA
dc.subject теоретична педагогіка uk_UA
dc.subject філософсько-педагогічна концепція П. Юркевича uk_UA
dc.subject освітнє знання uk_UA
dc.subject релігійне навчання uk_UA
dc.subject стаття uk_UA
dc.title Співвідношення навчання і виховання у філософії педагогіки Памфіла Юркевича uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics