Статтю присвячено проблемі насильства над жінкою в сім'ї. Розглянуто теоретичні аспекти
явища насильства та методики психологічної допомоги. Проведено ґрунтовну дослідну роботу з визначення
поінформованості молодих жінок ...
Стаття представляє результати дослідження, проведеного Державним інститутом розвитку
сім'ї та молоді щодо моніторингу впровадження Закону України «Про попередження насильства
в сім'ї». Хоча кількість послуг, що надаються ...
У статті розглядаються підходи до дослідження бездомності, аналізуються найбільш поширені
методи, що використовуються західними дослідниками, розглядаються їх можливості й обмеження,
визначаються стратегії та методи ...
У статті розглядається поняття системного мислення. Системне мислення виходить за межі
логіки, тому що люди не завжди діють відповідно до неї. Системне мислення розглядає не ізольова
ні чи відокремлені події, а вивчає ...
У статті розглядається проблема зворотного зв'язку в спілкуванні, аналізуються результати
досліджень та порушується питання про необхідність оновлення концептуальних підходів та методів
дослідження цієї проблеми. Авторами ...
У статті дається характеристика феномену психологічного суспільства. Основними рисами
психологічного суспільства є інституціональний розвиток психології, збільшення кількості психоло
гів, проникнення психологічних ...
У статті аналізуються особливості формування культури професійного мовлення та спілкування
у студентів економічного фаху ВНЗ України III-IV рівнів акредитації шляхом застосування ком-
петентнісного підходу та сучасних ...
На основі порівняльно-педагогічного аналізу в статті описано методи проведення аудиторних
занять у ВНЗ Іспанії, організацію практичної підготовки фахівців з медіації, основи педагогічного
контролю й оцінювання.
Статтю присвячено соціокультурному аспектові викладання іноземної мови, дослідження якого
є популярним у сучасній лінгводидактиці. Розглянуто такі поняття, як менталітет, картина світу,
мовна особистість, інтегрована ...
У статті послідовно визначаються методично «навантажені» поняття мовленнєвої діяльності,
структури комунікативного акту, тексту (в тому числі педагогічного й навчального), на підставі
чого формулюються основні вимоги до ...
Статтю присвячено аналізу провідного педагогічного поняття "ключові компетентності".
У науковій розвідці на основі впливових європейських джерел та публікацій розкриваються загальні
підходи до визначення ключових ...
На основі загальної функціонально-цільової схеми педагогічної системи формування професійного
потенціалу аналізуються основні компоненти та суб'єкти цього педагогічного процесу.
У статті розглянуто результати зовнішнього оцінювання знань школярів у 2007 р. На матеріалі
фокус-груп з випускниками, які брали участь у тестуванні, екзаменаторами, інструкторами і адміністраторами
пунктів тестування, ...