Зовнішнє незалежне оцінювання в контексті освітньої нерівності в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Authors
Васильченко, А.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
За результатами зовнішнього незалежного оцінювання з математики, української мови та лі- тератури 2010 року, у статті проаналізовано диференціацію освітніх можливостей на рівні вступу до вищого навчального закладу залежно від типу школи, в якій вчився індивід. Тип школи вважається опосередкованим чинником соціально-економічного походження випускників. Зроблено припущення, що ЗНО, формально надаючи рівні можливості вступу до вищих навчальних закладів, фактично закріплює нерівність освітніх можливостей дітей різного соціального походження, притаманну попереднім рівням здобуття освіти.
Description
Keywords
освіта, освітня нерівність, зовнішнє незалежне оцінювання
Citation
Васильченко А. А. Зовнішнє незалежне оцінювання в контексті освітньої нерівності в Україні / Васильченко А. А. // Наукові записки НаУКМА. - 2011. - Т. 122 : Соціологічні науки. - С. 41-46.