Особливості функціонування підприємств в умовах посилення конкуренції

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Authors
Пан, Лілія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Досвід відомих компаній доводить, що незважаючи на глобалізаційні процеси в соціально-економічному розвитку, не має підстав говорити про «глобального» споживача, який чекає на «глобальний» продукт. Успішна діяльність компанії на міжнародному ринку починається з розуміння того, що глобальна стратегія є лише набором локальних стратегій, сформованих навколо глобального стратегічного базису. Суть цієї стратегії полягає в управлінні місцевими ринковими особливостями, максимально використовуючи переваги глобального бізнесу.
Description
Keywords
маркетинг, споживачі, marketing, consumers
Citation
Пан Л. В. Особливості функціонування підприємств в умовах посилення конкуренції / Пан Л. В. // Конкурентоспроможність та інновації : проблеми науки та практики : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 листоп. 2008 р. : присвяч. 90-річному ювілею НАН України / Наук.-дослід. центр індустріальних проблем розвитку, НАН України, Харків. нац. екон. ун-т… [та ін.]. - Харків : ФОП Александрова К. М. ; ІНЖЕК, 2008. - С. 152-154.