Інтегральні маркетингові комунікації (ІМС) як новий інструмент управління бізнесом

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Authors
Пан, Лілія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Сьогодні інтегрованим маркетинговим комунікаціям пророкується домінуюча роль в управлінні компаніями. IMC - це єдина багатоканальна синхронізована комунікація, орієнтована на встановлення двосторонніх відносин із цільовою аудиторією.
Description
Keywords
управління копаніями, інтегральні маркетингові комунікації
Citation
Пан Л. В. Інтегральні маркетингові комунікації (ІМС) як новий інструмент управління бізнесом / Пан Лілія Володимирівна // V Юбилейная международная научно-практическая конференция «Теория и практика экономики и предпринимательства», г. Алушта, 5-7 мая 2008 г. - Симферополь, 2008. - С. 132-133.