eKMAIR

Імідж ділової людини та чинники впливу на його формування

Show simple item record

dc.contributor.author Галицька, Елеонора
dc.contributor.author Донкоглова, Наталія
dc.date.accessioned 2015-01-19T12:40:09Z
dc.date.available 2015-01-19T12:40:09Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Галицька Е. В. Імідж ділової людини та чинники впливу на його формування / Галицька Е. В., Донкоглова Н. А. // Наукові записки НаУКМА. - 2011. - Т. 120 : Економічні науки. - С. 12-16. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3643
dc.description.abstract У статті визначено сутність категорії «імідж» ділової людини, розглянуто характеристики іміджу, на основі проведеного анкетного вибіркового обстеження з’ясовано ставлення студентів і аспірантів до зазначених складових іміджу ділової людини, оцінено вплив набутих навичок на формування особистості з метою їх застосування у повсякденному житті та у майбутній практичній діяльності. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject імідж uk
dc.subject стиль uk
dc.subject image uk
dc.subject style uk
dc.title Імідж ділової людини та чинники впливу на його формування uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics