eKMAIR

Психолого-педагогічні аспекти підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників (на прикладі Національного транспортного університету)

Show simple item record

dc.contributor.author Голубєва, Марія
dc.contributor.author Бахтіярова, Халіда
dc.contributor.author Радченко, М.
dc.date.accessioned 2015-01-15T13:15:40Z
dc.date.available 2015-01-15T13:15:40Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Голубєва М. О. Психолого-педагогічні аспекти підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників (на прикладі Національного транспортного університету) / Голубєва М. О., Бахтіярова Х. Ш., Радченко М. І. // Наукові записки НаУКМА. - 2011. - Т. 123 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 15-19. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3590
dc.description.abstract У статті проаналізовано стан психолого-педагогічної підготовки науково-педагогічних працівників; розглянуто деякі дидактичні аспекти підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у контексті реалізації тематичного плану постійно діючого семінару для молодих викладачів Національного транспортного університету. uk_UA
dc.description.abstract This article is devoted to the topic of the yang lechirers competence development. en_US
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject педагогічна майстерність uk_UA
dc.subject дидактичні тести uk_UA
dc.subject стаття uk_UA
dc.subject high school en_US
dc.subject professional competences en_US
dc.subject yang lechirers en_US
dc.title Психолого-педагогічні аспекти підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників (на прикладі Національного транспортного університету) uk_UA
dc.title.alternative Psychological, Pedagogical Aspects of Training Engineers-Educators (Based on Example Of National Transport University) en_US
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics