dc.contributor.author |
Чала, Ніна
|
|
dc.date.accessioned |
2009-10-13T13:19:19Z |
|
dc.date.available |
2009-10-13T13:19:19Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Чала Н. Д. Маркетинг регіонів як інструмент залучення інвестиційних ресурсів / Чала Ніна Дмитрівна. // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23-24 жовтня 2008 р. У 3 ч. Ч. 3 : Макроекономічне регулювання інвестиційних процесів та впровадження стратегії інновативно-інноваційного розвитку в Україні / НАН України, РВПС України. - 2008. - С. 276-279. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/352 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодні країни конкурують на світовому ринку за те, де буде розташо-вано ті чи інші компанії і куди буде спрямовано найбільші обсяги інвестицій. Такі кроки змушують країну кардинально змінювати засади свого конкурування у світі, шукати якісно нові чинники конкурентоспроможності регіону, що базуються на інноваціях. В умовах ринкової економіки однією з основних складових економічного забезпечення інноваційної діяльності є достатність фінансових ресурсів, тому окремі регіони змушені вступати у конкурентну боротьбу за залучення інвестиційних ресурсів. Використання маркетингового інструментарію дає змогу краще за конкурентів враховувати інтереси інвесторів та задовольняти їх індивідуальні потреби та уподобання. |
|
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
НАН України, РВПС України |
uk_UA |
dc.subject |
економіка |
|
dc.subject |
інвестиції |
|
dc.subject |
інвестиційні ризики |
|
dc.subject |
маркетинг |
|
dc.subject |
інновації |
|
dc.title |
Маркетинг регіонів як інструмент залучення інвестиційних ресурсів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.relation.source |
Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23-24 жовтня 2008 р. У 3 ч. Ч. 3 : Макроекономічне регулювання інвестиційних процесів та впровадження стратегії інновативно-інноваційного розвитку в Україні / НАН України, РВПС України. - 2008. |
uk_UA |