eKMAIR

Українська освіта на порозі третього тисячоліття: загальний стан, проблеми та перспективи

Show simple item record

dc.contributor.author Малиш, Ліна
dc.date.accessioned 2009-10-09T13:56:40Z
dc.date.available 2009-10-09T13:56:40Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Малиш Л. О. Українська освіта на порозі третього тисячоліття: загальний стан, проблеми та перспективи / Малиш Л.О. // Наукові записки НаУКМА. - 2008. - Т. 83: Соціологічні науки. - С. 26-35.
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/315
dc.description The article contains general characteristic of educational system of Ukraine: description of its basic structural elements, definition of the main educational and qualification levels that can be achieved within its framework and draft of the typical educational trajectories connected with their getting. Considerable attention is paid also to quantitative characteristics of educational system of Ukraine (determination of number of persons, who study in various types of educational establishments, level of education of the Ukrainians in general and in separate regions, evaluation of state of affairs in educational field by the Ukrainians, indices of gender equality in educational field, number of illiterate persons etc) that are compared with analogous indices for other countries. On the ground of the received data conclusions concerning actual state of affairs in educational field and prospects of its further development are determined in the article. uk_UA
dc.description.abstract У статті подано загальну характеристику освітньої системи України: описано її базові структурні елементи, визначено основні освітньо-кваліфікаційні рівні, які можуть бути здобутими в її межах та окреслено типові освітні траєкторії, пов’язані з їх набуттям. Значна увага приділена також і кількісним характеристикам освітньої системи України (визначенню кількості осіб, що навчаються у різних типах освітніх закладів, рівня освіти українців в цілому та по окремих регіонах, оцінки українцями стану справ у освітній галузі, показників гендерної рівності в освітній галузі, кількості неписемних тощо), які порівнюються з аналогічними показниками для інших країн. На підставі отриманих даних у статті робляться висновки щодо актуального стану справ у освітній галузі та визначаються перспективи її подальшого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Виданичий дім "Києво-Могиляська академія" uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject структурні елементи освітньої системи uk_UA
dc.subject кількісні характеристики освітньої системи uk_UA
dc.subject проблеми освіти uk_UA
dc.subject education
dc.title Українська освіта на порозі третього тисячоліття: загальний стан, проблеми та перспективи uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА. Соціологічні науки uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics