Стратегія просування інноваційних соціальних проектів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Романченко, Наталія
Костенко, Софія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті розглянуто специфіку сфери благодійної діяльності українських неприбуткових організацій. Визначено прямий зв’язок між ефективністю маркетингової стратегії просування організації та її благодійним збором, що напряму впливає на кількість допомоги, наданої підопічним організації. На основі останніх досліджень та публікацій визначено проблему: більшість благодійних організацій України не використовують інструмент формалізованої стратегії просування власних інноваційних проектів, а отже не реалізують фандрейзинговий потенціал в повній мірі. За допомогою загально-наукових методів аналізу, аналогії та системного аналізу було визначено оптимальний алгоритм дій типової української благодійної організації при створенні стратегії просування організації загалом та окремих інноваційних соціальних проектів в тому числі. Алгоритм розробки стратегії просування включає аналіз цільової аудиторії, визначення цільових каналів просування, оцінку ефективності маркетингових зусиль, вимірювання впливу та підвищення рівня обізнаності, формалізацію та аналіз даних для подальшого стратегічного планування, аналіз та покращення клієнтського шляху, забезпечення особливого клієнтського досвіду. В результаті використання заданого плану створення маркетингової стратегії просування буде досягнута кінцева ціль, а саме: збільшення фандрейзингових зборів, що будуть використані на вирішення ключових для України соціальних проблем. Подальші дослідження мають бути направлені на деталізацію та специфікацію етапів розробки стратегії просування для благодійних організацій.
В статье рассмотрены специфику сферы благотворительной деятельности украинских неприбыльных организаций. Определена прямая связь между эффективной маркетинговой стратегией продвижения организации и ее благотворительным сбором, что напрямую влияет на количество помощи, предоставленной подопечным организации. На основании последних исследований и публикаций определена проблема: большая доля благотворительных организаций Украины не использует инструмент формализованной стратегии продвижения собственных инновационных проектов, таким образом не реализует фандрейзинговый потенциал в полной мере. С помощью общенаучных методов анализа, аналогии и системного анализа был определен оптимальный алгоритм действий типичной украинской благотворительной организации при создании стратегий продвижения организации в целом и отдельных инновационных социальных проектов в том числе. Алгоритм разработки стратегий продвижения включает анализ целевой аудитории, определение целевых каналов продвижения, оценку эффективности маркетинговых усилий, измерения влияния и повышения уровня осведомленности, формализацию и анализ данных для дальнейшего стратегического планирования, анализ и улучшение клиентского пути, обеспечение особенного клиентского опыта. В результате использования данного плана создания маркетинговой стратегии продвижения будет достигнута конечная цель, а именно: увеличение фандрейзинговых сборов, которые будут использованы при решении ключевых вопросов для Украины социальных проблем. Дальнейшие исследования должны быть направлены на детализацию и спецификацию этапов разработки стратегии продвижения для благотворительных организаций.
The article considers the specifics of the charitable sphere of Ukrainian non-profit organisations. There is a direct relationship between the effectiveness of the organisation’s marketing strategy and its charitable collection, which directly affects the amount of assistance provided to the organisation’s wards. Based on recent research and publications, the problem has been identified: most Ukrainian charities do not use the tool of a formalised strategy to promote their innovative projects, and therefore do not fully realise the fundraising potential. With the help of general scientific methods of analogy and system analysis, the optimal actions algorithm of a typical Ukrainian charitable organisation in creating a strategy for promoting the organisation as a whole and individual innovative social projects, in particular, was determined. The algorithm for developing a promotion strategy includes analysing the target audience, defining targeted promotion channels, assessing the effectiveness of marketing efforts, measuring the impact and awareness, formalising and analysing data for further strategic planning, analysing and improving the client path, providing unique client experience. As a result of using the given plan of creation of marketing promotion strategy, the final purpose will be achieved: increase in fundraising fees which will be used for the decision of key for Ukraine social problems will be reached. Further research should focus on detailing and specifying the stages of developing a promotion strategy for charities.
Description
Keywords
просування, стратегія, організація, благодійність, фандрейзинг, цільова аудиторія, маркетинг, стаття, продвижение, стратегия, организация, благотворительность, фандрейзинг, целевая аудитория, маркетинг, promotion, strategy, organisation, charity, fundraising, fundraising, target audience, marketing
Citation
Романченко Н. В. Стратегія просування інноваційних соціальних проектів / Романченко Н. В., Костенко С. Т. // Економічні студії. - 2021. - № 2 (32). - С. 55-59.