Промисловий і споживчий маркетинг: особливості та інструменти
Loading...
Date
2012
Authors
Россоха, Володимир
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Висвітлено сутність споживчого і промислового маркетингу. За порівняльними ознаками виявлено їхні відмінності. Визначено інструменти і технології проведення маркетингової політики. Запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності в сучасних умовах функціонування ринку.
Description
Keywords
промисловий маркетинг, споживчий маркетинг
Citation
Россоха В. В. Промисловий і споживчий маркетинг: особливості та інструменти / В. В. Россоха // АгроІнКом: аграр. інформ. наук.-вироб. журн.: наук.-практ. вид. / гол. ред. і вид. Лобас М. Г. - Чабани, 2012. - № 7-9. - С. 85-89.