Інформаційне забезпечення маркетингового управління

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Authors
Россоха, Володимир
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Висвітлено сутність, роль і значення інформації для прийняття оперативних, тактичних і стратегічних управлінських рішень. Розглянуто основні компоненти системи ринкової інформації й напрями проведення маркетингових досліджень. Обґрунтовано необхідність застосування інформаційних систем і технологій в практичній діяльності. Виявлено перешкоди на шляху інформаційного забезпечення маркетингового управління.
Description
Keywords
інформаційне забезпечення, маркетингове управління
Citation
Россоха В. В. Інформаційне забезпечення маркетингового управління / В. В. Россоха // АгроІнКом: аграр. інформ. наук.-вироб. журн.: наук.-практ. вид. / гол. ред. і вид. Лобас М. Г. - Чабани, 2012. - № 4-6. - С. 53-56.