Тексти засобів масової комунікації як комплекси ідеологем

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Заїкіна, Людмила
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Боротьба за геополітичне домінування в світі все більше переміщується в площину інформаційного протиборства. Це означає, що переможцем стає та політична сила, якій вдалося завоювати найбільшу кількість прихильників, нав'язавши їм свою картину світу, свою ідеологію як "сукупність політичних переконань і установок". Інформаційне протиборство традиційно ведеться через засоби масової інформації, які стають платформою для створення і трансляції ідеологем. В результаті тексти ЗМІ перетворюються в комплекси ідеологем, впливають на масову свідомість і створюють певне ідеологічно "правильне" уявлення дійсності.
Description
Keywords
засоби масової інформації, ідеологічний вплив, тексти ЗМІ, ідеологеми, функція впливу, комунікативний акт, матеріали конференції
Citation
Заїкіна Л. В. Тексти засобів масової комунікації як комплекси ідеологем / Заїкіна Людмила Вікторівна // Theory and practice of modern science : I international scientific and theoretical conference, 23 April, 2021, Kraków / European Scientific Platform. - Dallas : Primedia E-launch, 2021. - Vol. 2. – P. 35–36. – (Scientia : збірник наукових праць).