eKMAIR

Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків

Show simple item record

dc.contributor.author Токарчук, Віктор
dc.date.accessioned 2013-03-22T08:23:54Z
dc.date.available 2013-03-22T08:23:54Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Токарчук В. В. Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків / Токарчук В. В. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 133: Економічні науки. - С. 126-130. uk_UA
dc.identifier.issn 1996-5931
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2257
dc.description The paper identifi ed and analyzed key components that provide high quality customer service banks and develop recommendations to implement standards for each component of quality procedures and maintaining them at the requiredlevel. uk_UA
dc.description.abstract У статті визначено та детально проаналізовано основні компоненти, що забезпечують якісне обслуговування клієнтів банків, а також розроблено рекомендації з запровадження стандартів щодо кожної з компонент якості та процедури їх підтримання на необхідному рівні. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ВПЦ НаУКМА uk_UA
dc.subject банківська система uk_UA
dc.subject якість обслуговування uk_UA
dc.subject стандарти якості uk_UA
dc.subject компоненти якості uk_UA
dc.subject banking uk_UA
dc.subject service quality uk_UA
dc.subject quality standards uk_UA
dc.subject components of the quality uk_UA
dc.title Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 133: Економічні науки. - С. 126-130. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics