Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Authors
Токарчук, Віктор
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ВПЦ НаУКМА
Abstract
У статті визначено та детально проаналізовано основні компоненти, що забезпечують якісне обслуговування клієнтів банків, а також розроблено рекомендації з запровадження стандартів щодо кожної з компонент якості та процедури їх підтримання на необхідному рівні.
Description
The paper identifi ed and analyzed key components that provide high quality customer service banks and develop recommendations to implement standards for each component of quality procedures and maintaining them at the requiredlevel.
Keywords
банківська система, якість обслуговування, стандарти якості, компоненти якості, banking, service quality, quality standards, components of the quality
Citation
Токарчук В. В. Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків / Токарчук В. В. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 133: Економічні науки. - С. 126-130.