Значення купівельної поведінки при формуванні маркетингової концепції розвитку споживчого ринку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Василик, Марина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).
Description
Keywords
споживчий ринок, маркетингові програми, купівельна поведінка, незапланована покупка, маркетингова концепція розвитку, тези конференції
Citation
Василик М. С. Значення купівельної поведінки при формуванні маркетингової концепції розвитку споживчого ринку / Василик М. С. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 85-86.