Іван Миколайчук і утвердження музичної структури фільму

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Брюховецька, Лариса
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Олександр Довженко, як відомо, перш ніж стати кінорежисером, був художником, тож не дивно, що в його фільмах бачимо ретельно вивірене зображення. Звичайно, зображальною культурою фільмів він завдячує геніальному кінооператорові Данилу Демуцькому. Та навіть рання "Звенигора", де оператором був Борис Завелєв, відзначається візуальною винахідливістю. Івана Миколайчука Бог наділив музичним талантом. З раннього дитинства він грав на всьому, що звучало. Ця риса його музичного обдаровання полонила Юрія Іллєнка: "Не беруся стверджувати, чого раніше навчився Іван - співати чи говорити... І якось само собою сталося, що грати він уміє на всьому, що буде під рукою: сопілка, рояль, цимбали, скрипка, баян, труба. Одного разу бачив навіть, як Іван грав на арфі. їй-богу, не обманюю". Його щедру музикальну обдарованість відзначав Іван Драч, коли вони разом працювали над сценарієм про Миколу Лисенка.
Description
Keywords
Іван Миколайчук, музичний талант, універсальність музичного дару, людина-оркестр, соліст, ліричні або маршові пісні, драматичний конфлікт, буковинський весільний сабаш, фольклорно-міфологічна тема, сила народних джерел, режисерський дебют, стаття
Citation
Брюховецька Л. І. Іван Миколайчук і утвердження музичної структури фільму / Лариса Брюховецька // Кіно-Театр. - 2021. - № 3. - С. 3-6.