Belarus: Soft Power and National Branding of the Country

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Abakumova, Juliet
Poznyak, E.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Proceedings of the International scientific-practical conference of students, postgraduates and young scientists "Current issues of financial system development in the information economy", Kyiv, February 3, 2021.
Description
Keywords
globalization, concept of "soft power", national brand, macroeconomic indicators, conference materials
Citation
Abakumova J. G. Belarus: Soft Power and National Branding of the Country / Abakumova J. G., Poznyak E. A. // Актуальні питання розвитку фінансової системи в умовах інформаційної економіки : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Київ, 3 лютого 2021 року / редкол.: Лук'яненко І. Г., Прімєрова О. К. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія", Факультет економічних наук, Кафедра фінансів, Лабораторія фінансово-економічних досліджень. - Київ : НаУКМА, 2021. - С. 6-8.