Надано визначення поняття комунікації. Проаналізовано поняття маркетингових комунікацій та комплексу інтегрованих
маркетингових комунікацій. Визначено розподіл комплексу маркетингових комунікацій. Здійснено порівняльний аналіз комплексу маркетингових комунікацій. Надано шляхи застосування інструментів маркетингових комунікацій в мережі Інтернет.
Предоставлено опредиление понятия коммуникации. Проанализированы понятия маркетинговых коммуникаций и
комплекса интегрированных маркетинговых коммуникаций. Определено распределение комплекса маркетинговых комуникаций. Осуществлен сравнительный анализ комплекса маркетинговых коммуникаций. Предоставлено пути применения инструментов маркетинговых коммуникаций в сети Интернет.
The definition of communication is given. The concept of marketing communications and a set of integrated
marketing communications are analyzed. The distribution of the complex of marketing communications is determined.
The comparative analysis of a complex of marketing communications is carried out. The ways of implementation of
marketing communication tools on the Internet are given.