Управління комплексом маркетингових комунікацій в мережі Інтернет на прикладі компанії WOWBODY

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Authors
Рябченко, Олена
Сидоренко, Оксана
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Надано визначення поняття комунікації. Проаналізовано поняття маркетингових комунікацій та комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій. Визначено розподіл комплексу маркетингових комунікацій. Здійснено порівняльний аналіз комплексу маркетингових комунікацій. Надано шляхи застосування інструментів маркетингових комунікацій в мережі Інтернет.
Предоставлено опредиление понятия коммуникации. Проанализированы понятия маркетинговых коммуникаций и комплекса интегрированных маркетинговых коммуникаций. Определено распределение комплекса маркетинговых комуникаций. Осуществлен сравнительный анализ комплекса маркетинговых коммуникаций. Предоставлено пути применения инструментов маркетинговых коммуникаций в сети Интернет.
The definition of communication is given. The concept of marketing communications and a set of integrated marketing communications are analyzed. The distribution of the complex of marketing communications is determined. The comparative analysis of a complex of marketing communications is carried out. The ways of implementation of marketing communication tools on the Internet are given.
Description
Keywords
комплекс маркетингових комунікацій, інтегровані маркетингові комунікацій (ІМК), соціальні мережі, Інтернет, стаття, комплекс маркетинговых коммуникаций, интегрированные маркетинговие коммуникации (ИМК), социальные сети, Интернет, complex of marketing communications, integrated marketing communications (IMC), social networks, Internet
Citation
Рябченко О. С. Управління комплексом маркетингових комунікацій в мережі Інтернет на прикладі компанії WOWBODY / Рябченко Олена Сергіївна, Сидоренко Оксана Василівна // Регіональна економіка та управління. - 2020. - № 2, ч. 2. - С. 60-65.