Маркетингові стратегії на ринку FMCG
Loading...
Date
2020
Authors
Романченко, Наталія
Соколовська, Дар’я
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Матеріали IV міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції "Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути" (Київ, 15 травня 2020 р.).
Description
Keywords
ринок FMCG, мульти-бренд стратегія, стратегія диверсифікації, стратегія фланкування, стратегія розширення товарної лінії і торгової марки, стратегія життєвого циклу продукту, пандемія COVID-19, матеріали конференції
Citation
Романченко Н. В. Маркетингові стратегії на ринку FMCG / Романченко Наталія Володимирівна, Соколовська Дар'я Дмитрівна // Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути : матеріали IV міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції (Київ, 15 травня 2020 р.) / Наукова платформа Open Science Laboratory. - Київ : [б. в.], 2020. - С. 173-183.