Особливості управління розвитком торгової марки на сучасному фармацевтичному ринку
Loading...
Date
2020
Authors
Романченко, Наталія
Ковранська, Анна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Матеріали ХХVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії" (31 травня 2020 р.).
Description
Keywords
торгова марка, фармацевтичні підприємства, економічна криза, діджитал-просування, матеріали конференції
Citation
Романченко Н. В. Особливості управління розвитком торгової марки на сучасному фармацевтичному ринку / Наталія Романченко, Анна Ковранська // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії : матеріали ХХVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (31 травня 2020 р.) / гол. ред. В. П. Коцур ; упоряд.: Ю. В. Бобровнік, А. М. Вовкодав ; Університет Григорія Сковороди в Переяславі, Молодіжна громадська організація "Незалежна асоціація молоді", Студентське наукове товариство Історичного факультету "Комітет дослідження історії та сучасності". - Переяслав : [б. в.], 2020. - С. 36-38.