Інноваційні інструменти діджитал-маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Authors
Романченко, Наталія
Марцинковська, Юлія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Метою дослідження є аналіз можливостей практичного використання цифрового маркетингу в діяльності підприємства та визначення основних підходів до застосування цифрових технологій в маркетинговій діяльності підприємства.
Description
Keywords
цифровий простір, didgital-маркетинг, інноваційні технології, маркетингові комунікації, матеріали конференції
Citation
Романченко Н. В. Інноваційні інструменти діджитал-маркетингу / Наталія Романченко, Юлія Марцинковська // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії : матеріали ХХVІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 квітня 2020 р.) / гол. ред. В. П. Коцур ; упоряд.: Ю. В. Бобровнік, А. М. Вовкодав ; Університет Григорія Сковороди в Переяславі, Молодіжна громадська організація "Незалежна асоціація молоді", Студентське наукове товариство Історичного факультету "Комітет дослідження історії та сучасності". - Переяслав : [б. в.], 2020. - С. 36-39.