Ефективність маркетингових комунікацій підприємства
Loading...
Date
2020
Authors
Стародубцева, Л.
Яковець, Анатолій
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Ця стаття розглядає залежність успіху підприємства від розвитку
його маркетингових комунікацій, зокрема від необхідності їх трансформації та
адаптації до сучасних тенденцій реклами. Традиційні схеми формування
маркетингових комунікаційних програм, де кожен маркетинговий інструмент,
направлений виключно на вирішення одного конкретного завдання, на
практиці, стають все менш ефективними. Кожен застосований канал
комунікаційної активності повинен впливати на інший. Звідси виникає
необхідність компаніям здійснювати перехід до омніканального маркетингу.
Description
Keywords
маркетингові комунікації, інтернет-маркетинг, маркетингові інтернет-технології, омніканальний маркетинг, матеріали конференції
Citation
Стародубцева Л. С. Ефективність маркетингових комунікацій підприємства / Стародубцева Л. С., Яковець А. В. // Topical Issues of the Development of Modern Science : Abstracts of VIII International Scientific and Practical Conference (April 8-10, 2020) / ed. Komarytskyy M. L. - Sofia : [ACCENT], 2020. - P. 456-462.