Прогнозування попиту на продукцію (на прикладі організації)

No Thumbnail Available
Date
2021
Authors
Пілявський, Максим
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Метою роботи є розрахунок прогнозних обсягів попиту продукту "Цитрамон-Дарниця" підприємства ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця" та надання рекомендацій щодо подальшої його активності в сферах дослідження попиту на продукт і маркетингової діяльності. Об’єктом дослідження є прогнозування як метод дослідження суб’єктів господарювання. Предметом дослідження є практичні аспекти прогнозування попиту з урахуванням факторів зовнішнього та внутрішнього середовища. Робота містить теоретичний огляд поняття "прогнозування попиту", його ролі в підприємницькій діяльності та основні групи методів проведення прогностичного дослідження. На основі огляду нормативного та економічного регулювання, особливостей ринку та продукту, що є об’єктом дослідження, було окреслено ряд чинників впливу на його попит. У заключній частині роботи проведено прогностичне дослідження за допомогою регресійного моделювання та аналізу часових рядів. За його результатами отримано потенційний обсяг попиту на лікарський засіб "Цитрамон-Дарниця" на другий квартал 2021 року. Робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновків, списку використаних джерел, містить 100 сторінок, 17 рисунків, 12 таблиць, 26 формул і 3 додатки. Робота відкликана депозитором.
Description
Keywords
прогнозування, попит, продукція, підприємство, кількісні методи, якісні методи, "Цитрамон-Дарниця", фармацевтичний ринок, бакалаврська робота
Citation