Структура кадру режисера Фелліні (до його сторіччя)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Authors
Скуратівський, Вадим
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Океан "феллінізнавства", що над ним добродушно підсміювався режисер ("пишуть про вплив на мене японського мистецтва, що я про те мистецтво ні сном, ні духом..."). Але все ж таки додамо до тієї кінознавчої надполиці одне наше, гадаємо, цілком необхідне спостереження: наскрізна особливість побудови кадру Фелліні. Кадру всіх – рішуче всіх! – його фільмів, починаючи з "Теляток" (перший власне "феллінівський" фільм, що його назву зазвичай зберігають в оригіналі: "Вітелоні", себто "мамині синочки", "мазунчики", "бевзі" і т. д.; словом, саме "телятка"...).
Description
Keywords
Федеріко Фелліні, побудова кадру, "візуальне мотто", стаття
Citation
Скуратівський В. Л. Структура кадру режисера Фелліні (до його сторіччя) / Вадим Скуратівський // Кіно-Театр. - 2020. - № 3. - С. 36-37.