Нейромаркетинг та його вплив на поведінку споживачів інноваційних продуктів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2019
Authors
Гуменна, Олександра
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Матеріали круглого столу "Нейронауки та когнітивні системи в економіці" (НаУКМА, 19 лютого 2019 р.)
Description
Keywords
нейромаркетинг, маркетинговий інструмент, інновації, матеріали круглого столу
Citation
Гуменна О. В. Нейромаркетинг та його вплив на поведінку споживачів інноваційних продуктів / Гуменна О. В. // Матеріали круглого столу "Нейронауки та когнітивні системи в економіці" (НаУКМА, 19 лютого 2019 р.) / упоряд. О. В. Гуменна ; Національний університет "Києво-Могилянська академія", Факультет економічних наук, Кафедра маркетингу та управління бізнесом. - Київ : НаУКМА, 2019. - С. 4-6.