eKMAIR
Нейромаркетинг та його вплив на поведінку споживачів інноваційних продуктів
Login
English
українська
eKMAIR Home
→
010. Конференції та семінари НаУКМА
→
Міжнародний науково-практичний семінар "Нейронауки та когнітивні системи в економіці"
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Нейромаркетинг та його вплив на поведінку споживачів інноваційних продуктів
Гуменна, Олександра
URI:
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/19120
Date:
2019
Abstract:
Матеріали круглого столу "Нейронауки та когнітивні системи в економіці" (НаУКМА, 19 лютого 2019 р.)
Show full item record
Files in this item
Name:
Humenna_Neiromark ...
Size:
131.5Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Міжнародний науково-практичний семінар "Нейронауки та когнітивні системи в економіці"
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics